About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
tidak banyak yg menarik untuk diceritakan.. tetapi ini lah tempat banyak menceritakan apa yg ada didalam hati...

Tuesday, February 15, 2011

terlalu jauh dari situ!!!!

Ini hidup aku.. ia bukanlah seperti itu sebelum ini...semua rasa ini aku kongsikan...

dan ini impian aku... yang aku x pernah hidup dalam nya

seseorang perlu kejutkan aku kerana aku mungkin tetidur dalam mengejarnya..

kini kita sudah berada disini... ia perjalanan yg sangat jauh..

semua perjuangan telah kite letakkan dalam keperitan

semua kesalahan...adalah satu lumrah hidup..

dan akhirnya semua  mula pergi berlalu

sekarang kita disini.. ia perjalanan yg sangat jauh..

dan aku rasa boleh lalui hari tersebut..

aku mampu untuk mintak maaf dan aku tidak pernah malu.. untuk jadi orang seperti aku hari ini

ini kata2 aku... yang aku x pernah katakan sebelum ini..

aku rasa aku lakukan nya dengan betul..

dan ini senyuman aku... yang aku tak pernah tunjukkan sebelum ni

kerana seseorang masih perlu kejutkan aku ..walaupon aku masih perlu tidur...

aku takut untuk bangun dari tidur.. tolong jangan kejutkan aku

kerana kadang2 aku memang terlalu takut untuk menghadapi nya!!!!! 

No comments:

Post a Comment