About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
tidak banyak yg menarik untuk diceritakan.. tetapi ini lah tempat banyak menceritakan apa yg ada didalam hati...

Monday, February 14, 2011

apakah ia???

Pada tarikh ini.. aku duduk didalam bilik.. dgn keadaan lampu yg rosak... betemankan sekotak rokok.. sambil melihat keadaan luar yg agak sayup dan agak tenang.. hati dan fikiran masih lagi terfikir tentang kejadian2 yg berlaku kemarin dan semalam... semuanya masih membuat aku keliru.. semuanya masih menjadi tanda tanya.. adakah ia 1 dugaan atau pon balasan dari kelakuan2 silap tentang diri ini?? .. atau adakah ia disebabkan diri sendiri yg selalu lupa dan lalai.. semuanya keliru... semuanya samar.. namun apa yg diri ini pasti... didalam kehidupan yg diberikan oleh Nya.. pasti punyai 1 hikmah dgn setiap apa yg berlaku..


kemarin...
terpilih dlam satu perhitungan bagi mencari sedikit ruang dlam perjuangan di gbob.. 1 kenangan yg amat berharga rasanya buat tahun ni... tetapi sedikit terkandas dari sasaran.. biasa la.. setiap orang pasti mahukan yg terbaik dalam yg terbaik.. tetapi ia tidak mudah seperti yg kita sangka.. kerna ia adalah adat pertandingan.. Terus terang dlam hati agak sedikit kecewa kerna sudah bnyak yg dirancang sekiranya berjaya dan kecewa kerna diri ini masih belom lagi layak untuk menjadi terbaik dlam terbaik... tetapi diri masih lagi mampu tersenyum apa bila melihat semua "our big great family" datang untuk memberi sokongan yg sgt2 memberi erti buat diri ini.... terima kasih buat semua.. kita sama2 sedih dan sama2 gembira.. akan kita kenang semua nya sampai bila2!!! terima kasih juga buat abang2 yg sudi datang... kamu semua terbaik!!!! respect from me...Lalu pulang kembali ke pengkalan.. seperti biasa.. tidur serba x lena..kerna masih berfikir... tentang semuanya..


semalam..
masih lagi tengiang2 apa berlaku kemarin.. keadaan sedikit suram.. hati masih lagi sedikit kecewa tentang kemarin..  namun di tampal dengan ketawa2 kecil..kemudian diri lebih banyak termenung dan berfikir apakah masih ada cara untuk berfikir buat hari esok...apakah masih ada perancangan buat hari esok dan seterusnya.. segala macam yg difikirkan...sehinggalah malam tiba... hati dan fikiran agak sesak dan sempit... lalu keluar mencari sedikit udara bersama teman.. dan berketawa kecil semula... baru la rasa sedikit tenang apabila melihat dunia dan udara.. setelah semuanya agak selesa.. pulanglah kembali ke tempat asal... tetapi sekali lagi diri sedih dan kecewa apabila meilhat barang kesayangan sudah tiada disitu.. hati rasa seperti lemah sesak dan sempit...terasa diri ini langsung tidak berguna kerana tidak dapt menjaga nya...diri ini terus keliru... dan terus berfikir dan bertanya apakah iaaa????

No comments:

Post a Comment