About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
tidak banyak yg menarik untuk diceritakan.. tetapi ini lah tempat banyak menceritakan apa yg ada didalam hati...

Tuesday, February 15, 2011

kalau diberikan peluanggg...

kalau diberikan peluang.. 
aku nk jadi orang yg paling banyak tolong orang n kawan2 aku untuk berjaya...
aku nak orang tahu tentang cerita aku ketika aku hidupp sampai bila2... 
aku nak jadi orang yg paling banyak buat sesuatu yg boleh meninggal kan kesan baik sampai2bile..
aku nak keluar dari tempat yg penuh 1001 cerita ni... 
aku nak merantau jauhhh dari tempat asal aku... sambil membawa senjata aku.. bejalan mengelilingi dunia tanpa berfikir apakah destinasi seterusnya...
aku nak bawak semua kawan2 aku  pegi bersama aku tanpa memikirkan apakah keperitan yg kita pernah lalui..  


kalo di beri peluang untuk bercerita.... 
aku akan ceritakan semua tentang kawan2 aku yg selalu ade dengan aku.. yg banyak tolong aku..
aku akan ceritkan macam mane kawan2 aku tolong aku...
aku akan cerita macam mane kisah kawan2 aku yg sampai sekarang masih lagi x jemu2 buat ape yg mereka suka.
aku akan ceritakan tentang sebuah keluarga aku yg pernah aku ade seumur hidup aku.. .
aku akan ceritakan tentang bagaimana keluarga ini bermula...dan aku akan cuba pastikan keluarga ini kekal untuk selamanya..
dan aku akan terus bercerita dan bercerita tentang semua ini kepada semua orang terutama nye kepada generasi akan datang.. agar mereka tahu bahawa ada cerita tentang kita semua!!!!


tapi itu jika diberi peluang oleh Nya... tggu dan lihat sambil bersedia dan berusaha untuk mencapainya.. !!!

 

1 comment: