About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
tidak banyak yg menarik untuk diceritakan.. tetapi ini lah tempat banyak menceritakan apa yg ada didalam hati...

Sunday, February 27, 2011

jika benar..

jika benar ia nya peluang.. berikan la aku kekuatan untuk aku kembali mencari jalan nya..
jika benar ia nya peluang.. berikan la aku untuk aku menghabis kan nya dgn kekegembiraan atau pon sedikit senyuman
jika benar ia nya peluang.. berikan la aku sedikit pertolongan untk aku menerus kannya..
jika benar ia nya peluang.. berikan la aku sedikit keberanian yg telah hilang..
jika benar ia nya peluang.. biar la aku lakukannya sehingga ia menjadi kenangan..
jika benar ia nya peluang.. berikan la aku kesempatan ini untk aku menghabis kannya

dan selagi di beri peluang.. ku harap agar semua kawan2 ku dapat memaafkan aku sekiranya aku salah
dan selagi di beri peluang... ku harap agar semua kawan2 sepejuangan dapat mengetahui bahawa aku     masih bersama kamu...
dan selagi di beri peluang ... ku harap semua nya akan berada didalam sesuatu keadaan yg amat tenang setenang2 nya..


dan semua ini pasti akan terjawab 1 hari nanti apa bila ia nya jika benar!!!!

No comments:

Post a Comment