About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
tidak banyak yg menarik untuk diceritakan.. tetapi ini lah tempat banyak menceritakan apa yg ada didalam hati...

Tuesday, January 8, 2013

This Is Black territory!!

                                                    This Is My New Family!! 




aku akan jaga dorng macam jaga adek2 aku sendiri!!
aku harap aku dapat guide dorng dengn cara yg betul..and dorng pon bleh guide aku dgn cara yg betul
aku harap ktorng dapat teruskan perjuangan ktorng  sampai impian ktorng tercapai..
aku akan pastikan dorng berjaya dalam hidup dorang masing2 and faham ape yg dorang buat..!!!
aku harap dorng tabah sepanjang perjalanan yg kita pilih ni..


ape tujuan  dan harapan kita main muzik??

Tujuan kita main muzik adalah sbb kita nak jadi orang yg berguna dalam kehidupan sekarang untuk diri kita dan orang lain.. dan akan dikenang oleh generasi selepas kita.. dan bila orang bertanya ... siapa mereka?? ada orang menjawab.. "owhh mereka adalah orang2 yg telah banyak memberikan kesan yang baik dalam hidup aku"

This Is Black Territory!!

No comments:

Post a Comment