About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
tidak banyak yg menarik untuk diceritakan.. tetapi ini lah tempat banyak menceritakan apa yg ada didalam hati...

Monday, April 16, 2012

ape lagi weyyy!!!

ape lagi weyyy???
sudah2 lah tu.. tak habis2 nak mencari kesalahan orang lain.. tak habis nak mengacau hidup orang lain.. salah sendiri tak pulak kau nampak... biar lah perangai orang tu buruk ke ape ke.. janji die tak kacau korang pon..
masing2 pon dah tua wey... jaga la perangai masing2.. sampai bila nak begaduh.. kita semua masing2 ade silap dulu.. aku ade silap . semua ade silap.. cume skarang ni.. ape yg kita kene buat.. belajar lah dari kesilapan masing2.. aku pon x kata diri aku baik.. tapi terus terang terang cakap..aku pon cube nak blajar dari kesilapan aku dulu.. aku mengaku wey aku silap.. aku mengaku aku salah.. tp aku pon ade prinsip dalam hidup aku.. Prinsip aku ade lah cube menjadi yang terbaikkk. dalam setiap ape yg aku lakukan... untuk kawan2.. untuk family.. untuk semua la yg berkait dengan aku.. kalo nak ikot kan hati aku ni .. banyak gak aku nk cerita pasal kesalahan korang semua... cume aku malas nak cakap ..sbb aku pon bukan nye betul.. so bende ni balance je untuk semua.. tak payah kate diri korang betul.. sbb kita semua pon silap.. ape lagi yang korang nakk.??? haaaa... cakap laaa ... takkan nak betumbuk plakkk..  

No comments:

Post a Comment