About Me

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
tidak banyak yg menarik untuk diceritakan.. tetapi ini lah tempat banyak menceritakan apa yg ada didalam hati...

Thursday, July 7, 2011

ayedjoe rules!!!!

Pada tarikh ini.. dan waktu ini... gua besumpahhh .. di atas 1 nama... gua akan kembali...ke suatu perjalanan yg pernah gua  lalui dulu... perjalanan yg banyak memberi erti dalam hidup gua.. dan perjalanan itu adalah hidup gua... dengan ini juga gua meminta maaf kepada semuaaa  insan2  diatas semua kesalahan gua dan terutama insan2 yg  telah ditakdirkan bersama2 untk gua mengharungi perjalanan kita ini... dgn ini.. gua  akan bertekad akan meneruskan segala perjalanan yg terhenti seketikaaa dulu sampai bila2..Semoga gua mendapat dan berharap agar memperolehi kekuatan dalam diri ini untuk meneruskan perjalanan gua ini... semoga semuanya berjalan lancarrr... Amin.!!! 

This is ayedjoe rules n this is Black Territory!!!! 

8 july 2011... 

No comments:

Post a Comment